Sa oled siin

Harrastuspüügi Korduma Kippuvad Küsimused

Millal saadetakse mobiilimaksel püügiõiguse soetamist kinnitav sõnum?


Vastus: sõnum püügiõiguse alguse ja kestvuse kohta saadetakse paari minuti jooksul samale telefoninumbrile, millelt ost sooritati. Seega kui teavitussõnumit ei tule, peaks olema tähelepanelik. Üheks võimaluseks püügiõigust kontrollida on www.pilet.ee "minu piletite" alt isikukoodi abil. Seda saab teha aga alles 1 tunni möödudes ostu sooritamisest, mil aktiviseeritakse püügiõigus. Kui soovitakse oma ostu kohe kontrollida, siis peab selleks www.pilet.ee keskkonnas sisse logima (ID-kaart, pangalink või kasutajakonto) ning oma ette ostetud pileteid vaatama.

Kuidas käib mobiilimakse eest tasumine?
 

Vastus: harrastuspüügiõiguse või kalastuskaardi tasu maksmine toimub mobiilioperaatori arve alusel, millel kajastub siis ka püügiõiguse soetamisele kulunud summa. Ettemaksu kõnekaartidega püügiõigust soetada vaid siis kui on piisavalt krediiti.

Miks teavitab häälkäsklus mobiilimakse tegemisel, et number ei ole kasutusel või jääb üldse tummaks?
 
Vastus: makse teostamiseks on vajalik sisestada mobiiltelefoni terve numbrikombinatsioon, mis koosneb lühinumbrist, püügiperioodi kestvuse koodist ja isikukoodist ning vahemärkidest ja siis helistada sellel kombinatsioonil.
Miks ütleb häälkäsklus, et sellel mobiitelefoni numbril on piirang antud teenuse kasutamisel?
 
Vastus: üldjuhul tähendab see seda, et tegemist on asutuse mobiilinumbriga ning sellel on rakendatud vaikimisi piirangud erinevate teenusnumbrite kasutamisele. Lahenduseks on tööandja poole pöördumine, kes laseb piirangu teenusele eemaldada.
 
Kas mobiilimaksel peab püügiõiguse tõendamiseks teavitussõnumi alles jätma? 

Vastus: Ei pea. Püügiõiguse tuvastamine käib järelvalve asutuse poolt vaid püüdja isikut tõendava dokumendi alusel erinevatest internetipõhistest andmebaasidest. Seega võib teha mobiilimakse oma telefonilt ka oma sõbrale, kasutades selleks sõbra isikukoodi.
 
Mida teha kui teenuse kasutamisel jäi teenus mingi veateate tõttu pooleli. Samas mobiili kõnesaldo vaatamisel on summa siiski maha läinud ja püügiõiguse kontrollimisel www.pilet.ee keskkonnas püügiõigust ei ole? 

Vastus: teinekord jääb tehing katki mingitel tehnilistel põhjustel, kuid kõnesaldo võib teenuse hinda arvestada, kuna korrektuur võib võtta veidi aega. Üldjuhul on siiki nii, et mobiitelefoni arvel kuu lõpus teenuse katki jäämisel teenuse hinda siiski ei ole. Seega kui teavitussõnumi saabumata jäämise korral tasub olla hoolikas ja vaadata telefoniarvet kuu lõpus. Juhul kui siiki on ebaõiglaselt teenustasu võetud ilma püügiõigust vastu saamata tuleb pöörduda koheselt Keskkonnaministeeriumi poole, kes selgitab välja vajalikud asjaolud ning korraldab ebaõiglaselt võetud tasu tagastamise.
 
 

 

Viimati uuendatud: 22. märts 2018

Räägi kaasa
riigivalitsemises

Sul on võimalus esitada oma ettepanek või rääkida kaasa otsuste kujunemisel.

Eelnõude infosüsteem

Sul on võimalik jälgida, millised eelnõud on praegu töös ning soovi korral saad ka oma kommentaari esitada või osaleda avalikel konsultatsioonidel.

Osalusveeb

 

Osalusveebis osale.ee saad esitada valitsusele ideid ja ettepanekuid ning koguda allkirju oma idee toetuseks. Iga esitatud idee saab ka valitsuse poolse vastuse.